Informatie

Hoe werkt de website en hoe kan ik bestellen?
Wij hebben geprobeerd de website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken, door zoveel mogelijk beeldend te werken met foto's. Bij ieder product op de website staat achter de titel omschrijving een prijs en een winkelmandje. Alle producten die in het winkelmandje te plaatsen zijn, hebben wij op voorraad. Heeft u interesse in het betreffende product, dan kunt u het winkel mandje aanklikken, waardoor u het product in uw winkel lijstje plaatst. U kunt op deze manier meerdere producten toevoegen aan uw winkellijst, en steeds weer een totaal overzicht opvragen door op de link boven aan de website "Mandje" te drukken. Tevens kunt u hier ook artikelen verwijderen of het aantal aanpassen. Mocht u willen weten wat de eventuele verzendkosten zijn, dan kunt u op het knopje "afrekenen" drukken in het overzicht van uw winkel mandje, wanneer u dit doet plaatst u nog GEEN bestelling. U plaatst pas een bestelling wanneer u akkoord gaat met de "algemene voorwaarden" en op de knop "veilig bestellen" drukt. In het daarop volgende menu vult u de wijze van betaling in, al uw gegevens voor de factuur en eventueel een afwijkend verzendadres. U kunt ten alle tijde van uw aankoop afzien, dit is bij ons altijd geheel vrijblijvend. Wij nemen alleen aankopen in behandeling die besteld zijn onder "rembours" of die verricht zijn per "betaling vooraf per bank en giro" of "IDEAL" en die dan ook daadwerkelijk bij ons is bijgeschreven op onze rekening.

Wie is 123Terrasheater.nl
?
123Terrasheater.nl is een handelsnaam van het bedrijf Jeder Trading B.V. U bestelt bij ons online, via de telefoon of aan onze balie, wat u zelf prettig vindt! Het unieke van Jeder Trading B.V. is de wijze en het volume van inkopen en de combinatie van internet en balie verkoop. Ondersteund door intelligente software is de logistiek zeer efficiënt, waardoor we scherpe prijzen kunnen bieden. Alle producten worden binnen 48 uur uit voorraad geleverd, vanuit ons ruime magazijn van 13.000 m³ te Lelystad. Wij hebben 29.000 kwalitatief gereedschappen en 9.000.000 gebruikers producten zoals nagels, schroeven, schuurvellen, zaagbladen, boren en onderdelen op voorraad, tegen vaste lage prijzen beschikbaar!

Hoe kan ik bestellen?
U kunt via onze webshop uw bestelling plaatsen, daarnaast kunt u telefonisch een bestelling aan ons doorgeven. Ook kunt u door middel van een e-mail een offerte bij ons aanvragen.

Is kopen bij Jeder Trading B.V. veilig?
Jeder Trading B.V. staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Almere onder het inschrijvingsnummer: 55187099. Tevens bieden wij u de mogelijkheid om door middel van het veilige betalingsmiddel IDEAL en Paypal uw betaling te verrichten.

Reparatie en onderdelen voor de machines van Jeder Trading B.V, hoe werkt dat?
Voor alle machines die van het merk Jeder Trading B.V. zijn hebben wij 90% van de mogelijke onderdeel op voorraad. Wij beschikken over een eigen reparatie dienst met gekwalificeerd personeel, die iedere reparatie kunnen uitvoeren. Vanaf het moment dat een machine voor reparatie bij ons binnenkomt, is deze doorgaans binnen 24 uur retour gezonden. Mocht het zo zijn dat u met uw machine langs wilt komen, dan wordt u direct geholpen en bent u binnen 1 uur weer onderweg naar uw klus.

Hoe komt het dat de prijzen van de producten van Jeder Trading B.V. zoveel goedkoper zijn dan andere aanbieders?
Wanneer een importeur zijn producten in het betreffende land op de markt wilt brengen, word dit doorgaans gedaan door het opzetten van een dealernetwerk. Als importeur stel je een prijs vast voor het product dat je wilt verkopen, en dat moeten de dealers dan betalen. De dealer die het product weder verkoopt kan het product natuurlijk niet voor dezelfde prijs verkopen, want hij moet ook zijn rekeningen betalen. Daarom word de verkoopprijs die de importeur bepaalt voor zijn producten maal 2 gedaan, zodat je een bruto verkoopprijs krijgt waar de wederverkoper(dealer) dan 40 tot 50% korting op krijgt, dit is dan de winst voor de dealer. Wij werken niet met wederverkopers of een dealernetwerk, maar verkopen onze eigen Jeder Trading B.V. producten direct aan de bedrijfsmatige eindgebruiker. Hierdoor profiteert de eindgebruiker altijd van de laagste prijs, dus van 40% tot 50% korting in vergelijking met andere merken. En let op! Onze kwaliteit is vaak nog veel beter, voor een lagere prijs. Duur betekent niet altijd beter, vaak word er alleen voor de merknaam de hoofdprijs betaalt.

Wat zijn de betaling methoden bij Jeder Trading B.V.?
In onze vestiging te Lelystad kunt u met uw pin of contant afrekenen. In onze webshop kunt u door middel van een betaling vooraf per bank of giro, rembours betaling (betaling a contant bij aflevering, let op! wij accepteren geen cheques), of betaling via iDEAL uw producten afrekenen. Tevens bieden wij ook de mogelijkheid om met Paypal, Visa, Maestro.

Let op! Bij betaling met Paypal, Maestro, Visa of andere creditcards, leveren wij in verband met veiligheidsmaatregelen enkel op het adres wat aan de kaart gekoppeld is. Levering op een ander adres is enkel mogelijk wanneer een overzicht van de afschrijving kan worden overlegt.

Wat is de levertijd?
In onze vestiging te Lelystad met een magazijn van 1960 m² kunt u bij aankoop gelijk uw producten in ontvangst nemen. Bij een bestelling door middel van onze webshop proberen wij na ontvangst van uw betaling, binnen 4 werkdagen de bestelde producten bij het door u opgegeven afleveradres te laten bezorgen door DHL of Transmission Almere. Wij houden u op de hoogte wanneer de levering plaats zal vinden. Iedere levering door ons verzonden, is verzekerd tegen eventuele schade tijdens het transport. Helaas kan het voorkomen dat het verzendbedrijf een fout maakt en de bezorging langer duurt. Wanneer dit gebeurd doen wij onze uiterste best om toch zo snel mogelijk de goederen bij u aan te bieden. Heeft u haast met uw bestelling, dan adviseren wij u om de goederen af te halen in Lelystad.

Wat zijn de garantievoorwaarden?
Voor alle producten geldt een garantie van 1 jaar voor bedrijven, en 2 jaar voor consumenten. Wij beschikken over een eigen reparatie afdeling met alle mogelijke onderdelen en een deskundige technische dienst, en hanteren dezelfde garantie voorwaarden als de volgende merken: Festool, Makita, Dewalt, Carrat en Bosch die als volgt luiden:
- Het kosteloos repareren van een nieuwe machine door Jeder Trading B.V, als dit binnen de garantieperiode een defect vertoont als gevolg van product- en/of materiaalfouten. Naar eigen keuze kan Jeder Trading B.V. de ter reparatie aangeboden machine ook vervangen door een andere machine volgens de laatste stand van de techniek.
- De kosten van terugzending van ons magazijn tot uw adres zijn voor Jeder Trading B.V, mits de garantie aanspraak wordt erkend.

De Jeder Trading B.V. garantie omvat niet of vervalt wanneer:
- Producten die door anderen dan door Jeder Trading B.V. aangewezen deskundigen zijn gedemonteerd of door hen zijn gewijzigd
- De gevolgen van onoordeelkundig of verkeerd gebruik van de machines. Indien de instructies in de gebruiksaanwijzing niet zijn opgevolgd, er sprake is van slecht onderhoud, nalatigheid, of overbelasting van de machine zoals bijvoorbeeld een doorgebrande motor en defecte overbelasting beveiliging onderdelen.
- Gebruik onderdelen zoals diamant zaagbladen, diamantboren, schaafbeitels, cirkel zaagbladen, schuur banden, PRCD schakelaars, schuurschijven, beitels, etc. en ook onderdelen voor de bevestiging hiervan (bouten, sluitringen, klemplaten).
- Koolborstels
- Onderdelen onderhevig aan slijtage tijdens de garantieperiode van machines zoals kogel- en naaldlagers, slip koppelingen, olie afdichtingen, zuiger en aandrijfveren.

LEES BOVENAAN DEZE PAGINA IN HET KOPJE "GARANTIE VOORWAARDEN" MEER UITLEG OMTRENT DIT ONDERWERP.

Wat zijn de openingstijden?
Onze showroom en magazijn zijn van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17:00 uur geopend op afspraak, ook op zaterdag kunt u bij ons terecht op afspraak.

Wat zijn de verzendkosten, en waarom word er BTW berekent over de verzendkosten?
U kunt per bestelling op onze website bekijken wat de verzendkosten worden in het afreken menu. Iedere levering door ons verzonden, is verzekerd tegen eventuele schade tijdens het transport. Wanneer wij voor uw de producten als service verzenden, is Jeder Trading B.V. de partij die daarmee een dienst aanbied, en deze moet inkopen bij een verzendbedrijf. Op het moment dat wij een BTW vrije dienst zoals een TNT verzending doorverkopen zijn dit voor ons inkoopkosten en dienen wij hierover Btw te berekenen. Zou u zelf de verzending regelen met een dergelijk transportbedrijf, dan kan u die zelf direct bij het betreffende bedrijf zoals TNT BTW vrij inkopen.

Afzien van de aankoop na ontvangst van de producten en gebruik maken van het Herroepingsrecht.
De consument Koper kan binnen zeven (7) werkdagen na aflevering van het product zonder boete en zonder opgaaf van redenen zijn herroepingsrecht uitoefenen. Dit is Alleen mogelijk wanneer het product en de verpakking in originele, complete, onbeschadigde en ongebruikte staat verkeren en het een standaard artikel betreft kan er na overleg met Verkoper aanspraak gemaakt worden op de tevredenheids garantie. Alle meegezonden documentatie, garantiebewijzen en verpakkingsmaterialen dienen te worden gevoegd bij de retourzending. Indien de consument Koper van het herroepingsrecht gebruik heeft gemaakt, dan draagt Verkoper binnen 30 dagen na het retour ontvangen van het geleverde product zorg voor terugbetaling van het door de consument-Koper aan Verkoper betaalde voor de duur van de overmacht.

De regels in de wet Verkoop op Afstand gelden niet voor bedrijven, of natuurlijke personen die handelen in opdracht van een beroep of bedrijf, en kunnen dus geen rechten ontlenen aan deze wet. Toch willen wij onze klanten de volgende service bieden: De Koper kan binnen zeven (7) werkdagen na aflevering van het product in overleg met Jeder Trading B.V. de goederen retourneren. Alle gemaakte verzendkosten zijn voor de koper. Retourneren van een product komt enkel in aanmerking wanneer het product niet gebruikt is, onbeschadigd is en teruggestuurd word in de originele verpakking. Producten die op maat zijn gemaakt of die speciaal besteld moeten worden, kunnen niet retour worden gestuurd.

Bezorgd Jeder Trading B.V. ook buiten de Benelux?
Ja, op aanvraag kunnen wij ook de producten voor u buiten de Benelux verzenden.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen vanuit het buitenland?
U kan uw betaling overmaken per bank, of u kan de betaling verrichten a contant bij aflevering aan de bode. Wilt u betalen a contant bij aflevering, dan moet u kiezen in het afreken menu voor "Bezorgen onder rembours" Let op! Wij accepteren geen cheques, alleen contanten!

Wilt u de betaling overmaken per bank, dan zal uw bank vragen om ons IBAN en BIC nummer. Deze kunt u vinden op onze "Contact" pagina , en op de order bevestiging die u na bestelling toegezonden krijgt, naar het door u opgegeven e-mailadres. Betalingen uit het buitenland komen gemiddeld 2-3 dagen later binnen op de Bankrekening van Jeder Trading B.V.. Indien wij uw betaling voor 11 uur 's morgens ontvangen, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Dit betekend dat uw pakket maximaal 48-uur later door u ontvangen wordt.

*Aangezien betalingen vanuit het buitenland ingetrokken kunnen worden, accepteren wij geen betalingsbewijzen.

Let op! Bij uw overschrijving word gevraagd of de overboekings kosten gedeeld worden tussen de verzender en ontvanger, hier zal u bij de overschrijving moeten aangeven dat u de overboekings kosten betaalt. Wanneer wij niet het gehele bestellings bedrag hebben ontvangen, kunnen wij de goederen niet uitleveren.

Waar is Jeder Trading B.V. gevestigd?
Wij zijn gevestigd aan de Zuidersluisweg 42 te Lelystad. Lelystad ligt centraal gelegen in de provincie Flevoland aan de rijksweg de A6.

Mijn vraag staat hier niet tussen wat nu?
U kunt altijd uw vraag tot ons richten via de email
info@jedertrading.nl , daarnaast kunt u binnen onze openingstijden ons telefonisch bereiken op 0031 (0) 320 793010.